Jävla män

Men fucking äntligen funkar bloggskiten?! Jag har suttit och frustrerat mig över hur överbelastat nätverket är.

Hur som helst, så orkar jag inte ladda över bilderna från nyår, idag osv. I just detta fall är det lättare med ord som uttryckssätt. Jävla män. Alla dessa jävla män som är sviniga, ignoranta eller bara allmänt klängiga. Antingen är det så att den man faktiskt vill ha struntar i en helt eller den man inte alls vill ska bli dökär i en blir det, och just där menade jag allmänt och inte i något speciellt syfte. Nu till ett särskilt motiv, har det hänt igen. Att jag av någon anledning lyckas "förstöra" en killes liv genom att inte kunna besvara dennes kärleksförklaring - och det är inte första gången heller. Enda sen sjuan (började bli någorlunda seriös med förhållanden) när jag väl fick min första riktiga kärleksfulla uppvaktning har jag förstört många sköra själar på vägen. Jag menar, jag har varit på den vägen förut, varför blir det svårare och svårare för varje gång det händer? Obegripligt nog förstår jag inte ens varför jag får sådana bra bekräftelser heller, med tanke på att jag själv anser att jag är världens fulaste och motbjudande som satan, någon får gärna förklara. Dock ett citat från ett gammalt ex glömmer jag aldrig: "Du är lätt att bli kär i", precis när vi gjorde slut.

Fy fan och uäääh. Jag orkar inte med det där jävla beteendet. Jag vill börja om på nytt, känns fortfarande som att jag är oskuld haha.

Kommentarer
Postat av: Knase

förlåt då.

2009-01-05 @ 04:01:20
URL: http://kusinknase.blogspot.com/
Postat av: Johanna

haha, jag är fortfarande vän med dig robin, så det är okej.

2009-01-05 @ 12:17:10
URL: http://beauxarts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0